ISO 9001

MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI RENDSZER

 

2015 ŐSZÉN MÓDOSUL AZ ISO 9001 SZABVÁNY!

Lényeges változások a szabvány követelményeiben!                                                         

 

                                                                         Kérje ajánlatunkat az átálláshoz!

 

                                              Ismerje meg a szabványt e-learningen keresztül!

 

MI A SZABVÁNY LÉNYEGE?

Az ISO 9001 egy általános rendszerszabvány a minőségirányítás kialakításához, ami minden más irányítási rendszer alapját képezi. Legfriss ebb verziója jelenleg az MSZ EN ISO 9001:2009, amely a negyedik magyarul megjelent követelményszabvány kiadás. Átdolgozott, új változatát 2015 év végén teszi közzé a Nemzetközi Szabványügyi Szervezet, ami lényeges változtatásokat fog eredményezni a minőségirányítási rendszert működtető cégeknél, szervezeteknél.

Az ISO 9001 szabvány iránymutatást nyújt a minőségirányításhoz azoknak a cégeknek, amelyek azt a célt tűzték ki, hogy termékeik és szolgáltatásaik folyamatosan megfeleljenek a vásárlók vagy ügyfelek elvárásainak, illetve hogy minőségük folyamatosan javuljon.

Elsősorban a céges szabályzatok, belső irányelvek és célok kialakítását vagy újragondolását, valamint a minőség- és vevőközpontú szemlélet kialakításával szembeni követelménypontokat tartalmaz. Irányelveket fogalmaz meg a minőségirányítási rendszerhez, beleértve az ügyfélközpontúságot, a felső vezetés elkötelezettségét, az erőforrásokkal való gazdálkodást, a gyártás és szolgáltatás szabályozását, a folyamatszemléletet és a folyamatos mérést, elemzést és fejlesztést.

MILYEN ELŐNYÖKET TARTOGAT A SZABVÁNY SZERINTI MŰKÖDÉS AZ ÖN CÉGE SZÁMÁRA?


Az ISO 9001 szabvány alkalmazása segít abban, hogy cége egységes, jó minőségű terméket vagy szolgáltatást nyújtson ügyfeleinek, amely számos üzleti előnyt is teremt, és fenntartja cége versenyképességét.


A minőségirányítási rendszer segít:

  • kialakítani egy olyan keretrendszert, amely biztosítja a folyamatos ellenőrzést, garantálja termék, illetve szolgáltatás magas színvonalát
  • felismerni és kijavítani a felmerülő hibákat
  • meghatározni egy termék életútját, szakaszainak egymásutániságát
  • meghatározni az eszközöket és kritériumokat, amelyek biztosítják az eredményes működést
  • kialakítani azokat a támpontokat és önellenőrző rendszereket, amelyek segítségével objektív pillanatképet kaphatunk a vállalaton belüli folyamatok teljesítményéről a szervezet bármely szintjén és a működés bármely pontján
  • megtervezni a kijelölt célok eléréséhez szükséges intézkedéseket, módosításokat


MILYEN HATÁST ÉR EL AZ ISO 9001 ALKALMAZÁSA, HOGYAN PROFITÁL BELŐLE AZ ÖN CÉGE?


  • Biztosítja, hogy a termékek és/vagy szolgáltatások megfeleljenek a vevői előírásoknak,
  • Támogatja a folyamatos javítást, a vállalat azon képességét, hogy az megfeleljen a vásárlók igényeinek,
  • Bizonyítja a felsővezetők elkötelezettségét,
  • Bizalmat ébreszt, fejleszti, gyarapítja a vevői kapcsolatokat,
  • Igazolja a folyamatok szabályozottságát illetve az emberi és tárgyi feltételekkel való megfelelő gazdálkodást,
  • Elismerés jelent a termék előállítás / szolgáltatás minőségéről.


 

 

Kiknek ajánljuk?
Minden vállalatnak, akiknek célja, hogy versenyképesek maradjanak, folyamatosan fejlődjenek, és konkrétan meghatározott céljaikat a lehető legjobb eredménnyel érjék el.

 

A szabvány sehol sem ír elő konkrét módszert, vagy megvalósítási eszközt, nincs erre vonatkozó kötelezettség.

A mi feladatunk a minőségirányítás során, hogy segítsünk az irányelveket, kötelezettségeket testre szabni vállalatának egyéni viszonyaira, annak folyamatait megtervezni és meghatározni a módszereket, amelyek eredményes működést biztosítanak.

Tegye fel kérdéseit! Kérjen személyes tájékoztatást a szabványok átfogó előírásairól és alkalmazásának konkrét előnyeiről. Az első konzultáció díjtalan.
Időpontegyeztetésért kérjük írjon az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címünkre.